Mijn laatste avond in Nederland - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Peter Steenhuis - WaarBenJij.nu Mijn laatste avond in Nederland - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Peter Steenhuis - WaarBenJij.nu

Mijn laatste avond in Nederland

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 Oktober 2012 | Nederland, Oldenzaal

Eindelijk is het dan zover! De tas is gepakt en staat klaar! =)

Nu nog een laatste drankje en dan kruip ik mijn bed in, om morgen absurd vroeg te vertrekken richting schiphol.
Gedurende de komende 6 maanden zal ik op deze site mijn ervaringen met jullie delen.

Zodra ik een computer tot mijn beschikking heb zal ik de eerste verhalen en foto's van de reis, het gastgezin en Quito gaan plaatsen.

Tot dan!




  • 27 Oktober 2012 - 06:36

    Roel:

    Super veel plezier jochie!:) tot daar!

  • 27 Oktober 2012 - 10:30

    Alma:

    Hoi Peet.
    Dat was een fantastisch afscheid met al je vrienden.
    Wij zijn net thuis en ik denk dat je nu al in Madrid zit.
    Goede reis. Liefs xxxx

  • 27 Oktober 2012 - 11:39

    Elise:

    Have fun! Ik ga je verhalen bijhouden :)

  • 27 Oktober 2012 - 11:57

    Wim:

    Hoi Piedro,

    Eindelijk gaat het dan nu van start.
    Vanmorgen hebben we je super vroeg weggebracht naar Schiphol voor je grote reis via Madrid naar Quito.
    Een beetje jaloers ben ik wel... :-)
    Geweldig dat er zoveel vrienden van jou ons op stonden te wachten om jou samen uit te zwaaien.

    Hou je haaks, en geniet van alles wat je daar mee gaat maken.

    Ik zal nog proberen of ik foto's van je vertrek op deze site kan zetten.

    Je liefhebbende vader,
    Wim

  • 27 Oktober 2012 - 17:47

    Linda:

    Ik ben nu al fan.

  • 29 Oktober 2012 - 09:05

    Familie Bruggeman:

    Hoi Peter,

    Wat een onderneming we wensen je een fantastische tijd!

    Wiro-Marian-Maarten-Lotte-Roos

  • 29 Oktober 2012 - 11:23

    Wim En Ellen:

    Hallo Peter,

    Wat een geweldige ervaring zal dit worden.
    Wij wensen jou een fantastische tijd.

  • 29 Oktober 2012 - 22:40

    Frank:

    Wat een avontuur! Ik zie ernaar uit je te volgen. Goede reis! Maak er een feest van.
    Frank

  • 31 Oktober 2012 - 17:36

    Opa Ter Braak:

    hallo peter,

    ik wens je een leuke reis toe
    en wens je veel plezier.

    groetjes opa ter braak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 14253

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 25 April 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: